Yardım

Siparişiniz

Siparişimi alabileceğimi nasıl öğrenebilirim?

Antalya’daki mağazamızdan teslim alırken, menajerimiz hemen ürünlerin stok bilgisini ve 2 günlük rezervasyonu onaylar. Siparişiniz teslime hazırdır. Kurye ile teslimatı durumunda, siparişin bulunduğunuz bölgeye ulaştığında bildirim gönderilecektir.

Sipariş rezervasyonu nasıl uzatılır?

Mağazamızdan ürün sipariş ettiyseniz ve teslim almaya vaktiniz yoksa, bizimle iletişime geçerek sipariş rezerv süresini uzatın. Rezerv süresi birkaç gün içinde uzatılacaktır.

Önemli: Rezervasyonun süresini yalnızca bir kez değiştirebilirsiniz.

Sipariş nasıl iptal edilir?

Siparişiniz kargolanmadan önce Menajerimizle iletişime geçerek iptal edebilirsiniz.

Ürün

Ürünün stokta olup olmadığını nasıl öğrenebilirim?

Ürün sayfasını kontrol edin.
Bilgiler düzenli olarak tarafımızca güncellenmektedir. Ürün hakkındaki veriler günceldir.

1. Ürün sayfasına gidin.
2. Ürün görselinin (resim) sağında (Sepete ekle) düğmesi varsa, ürün siparişi verilebilir.
3. Ürün stokta yoksa, fiyatının altında ‘’Stokta yoktur’’ ibaresi olacaktır.
Satın alımlarınızı planlayın, ürünün olup olmadığını birkaç saniye içinde kontrol edin ve zaman kazanın.

Nasıl sipariş verebilrim?

Ürünü sepete ekleyin:
Ürün sayfasına gidin.
Sepete ekle düğmesine tıklayın.
Açılan pencerede Sepete git seçeneğini seçin.
“Adet” Düğmesini kullanarak sepetteki ürün sayısını ayarlayın.
Siparişinizi tamamlayın: Siparişi tamamla seçeneğine tıklayın.
Giriş yapmadıysanız, iletişim bilgilerinizi girin veya oturum açın.
Teslimat yöntemini ve adresi seçin.
Aşağıdan ödeme yöntemini seçin.
Ve aşağıdaki satırda ”Siparişi onayla” seçeneğine tıklayın.
Web sitesi hata verirse, teslimat adresi dahil tüm alanların doldurulup doldurulmadığını kontrol edin.